21 Mart 2012 Çarşamba

Teyzemi Feci Siktim

Selam Ben Ozan 19 yaşındayım size teyzemle aramda geçmiş bir olayı anlatmak istiyorum.Teyzem 41-42 yaşlarında evli ve çocuk sahibi birisidir.İlerlemiş yaşına rağmen oldukça iri göğüslere ve benzersiz kalçalara sahiptir.Her zaman seksi olmayı seven birisidir.Bilmmiyoum benimle birlikte kaç kişi onu yapmak istiyordur.Ben her yaz onlara tatile onlara giderim.Gittiğimde onun sütyen,külot ve jartiyerlerine bakıp 31 çekerim.Yine bir yaz tatile onlara gitmiştim.Günlerim onun hayalinle geçiyordu.Bir akşam otururken telefon geldi ve teyzemin öbür sabah arkadaşlarına gitmesi gerekiyordu.O gece yattık.Sabah olduğunda eniştem işe çocuklarda dışarı çıkmıştı.Saat11 civarıydı.Teyzemde kalkmıştı ve gitmek için hazırlanıyordu.Benimkisi zaten kalkmıştı ve giydiğim şorttan da çok belli oluyordu.Teyzemin benim yattığım odaya geleceginden emindim.Evet tahminim tutmuştu.Teyzem çantasını almak için benim yattığım odaya gelmişti.Üzerinde japane kollu bir body vardı ve üzerinden harika göğüsleri belli oluyordu.Altında ise diz altı bir kot etek vardı.Bacaklarında parlak jartiyerler vardı.Eteğinde ise çok güzel bir yırtmaç vardı ve bacakları harika görünümdeydi.Bende bu fırsatı değerlendirmek istiyordum.Yarağımı şortuma iyice sarıp dahada çok belli olmasını sağladım.Teyzem çantasını alırken gözü belli olan 18 cm lik yarağıma takılmıştı.Başını sallayıp silkildi.Herhalde yeğenine karşı böyle birşey düşünmek istemiyordu.Ama daha sonra gözleri yeniden yaragıma doğru kaydı.Ben bu sırada uyuma numarası yapıyordu.Yavaşça yanıma geldi uyanmamam için,ama uyanık olduğumdan haberi yoktu kadının.Yanıma oturdu.Yavaşça elini şortun üzerinden yarağıma götürdü ve orada gezdirmeye başladı.Ne olduğunu anlayamamıştım.Teyzem bir yandanda bodysinin üzerinde göğüs uçlarına dokunuyordu.Belli ki çok azmıştı.Yavaşça şortumu indirmeye çalıştı.Bende fırsat bu fırsat deyip uyandım.Teyzem birden irkildi.Ve toparlanmaya çalıştı.Ben ise çekindiğimden olsa gerek çok kısık sesle devam etse ne güzel olur dedim.Teyzeminde bunu istediği çok belliydi.O sessiz kelimelerimi duydu.Hemen yarağıma sarıldı.Evet bana 31 çektiriyodu o güzel elleriyle.Sonra şortumu ve boxerımı çıkattım.Yataktan yere inmiştik.Teyzem eğildi.Ben kafasını tutup yarağıma doğru götürdüm.Benimkisini agzına aldı.Çok güzel git gel yapıyordu.Ben ise boşalmamak için kendimi zor tutuyordum.Yalama faslını bitirdikten sonra teyzem ayağa kalktı.Dudaklarımız birbirine yapıştı.Deli gibi öpüyorduk birbirimizi.Ben teyzemin bodysini çıkarttım.O muhteşem göğüsler artık karşımdaydı.Arkasına geçip sütyenin üzerinde var gücümle sıkıyordum göğüslerini.Eteğinin üzerindende kalçalarını sıkmaya başladım.Sonra sütyenini çıkartıp yatağa yavaşça yatırdım teyzemi.Göğüslerinin uçlarına öyle bir yapıştım ki çılgınlar gibi emiyordum.Teyzem zevkten inlemeye başlamıştı.Eteğini indirdim.Bacaklarını havaya diktim.Çok güzel g-string külot giymişti.Onu yana çektim ve harika amcığını yalamaya başladım.Zevkten ikimizde çıldırmak üzereydik.Artık yeter ne yapacaksan yap dedi.Teyzem çantasında prezarvatif çıkarttı.Kendi elleriyle yarağıma taktı.Prezarvatifi çantasından çıkarttığında acaba benden başka kime veriyor diye bir soru geçti aklımdan ama şimdilik sadece benimdi.Bacaklarını omuzlarıma tekrar aldım.Yarağımı amına soktum.Teyzem inliyordu zevkten.30-35 sefer gidip geldikten sonra zevkin yarıda kalmaması yani boşalmamam için çıkarttım yarağımı amından.Teyzem götünden de istiyordu.Prezarvatifle zor olduğu için çıkarttım.Yaragımı teyzeme kremletip domalmasını istedim.Yaragımı göt deliğine soktuğum zaman büyük bir çığlık attı teyzem.Bu beni dahada tahrik etmişti.10 kez falan gidip geldim ve götüne boşadım.İş bittiğinde teyzemin kadınlık menileri halının üzerine akmıştı.Eve kimsenin gelmeyecegini düşünüp biraz uzandık.Teyzeme çantasında prezervatifin ne işinin olduğunu sordum.Aslında ogün arkadaşına değilde sevgilisinin yanına gidecegini söyledi.Bir de sır verdi.Ben gelmeden önce alt komşusunun 19 yaşındaki oğlunada vermiş.Yani kendisi tam bir azgın fahişe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder